استان چهارمحال و بختیاری

آشنایی با استان چهارمحال و بختیاری

استان چهارمحال و بختیاری

آشنایی با استان چهارمحال و بختیاری

آشنایی با استان چهارمحال و بختیاری، شهرستان ها و جاذبه های گردشگری و مناطق زیبای دیدنی این استان

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کوهرنگ کجاست

کوهرنگ

کوهرنگ، جایی‌ست در چهارمحال و بختیاری که هم آب معدنی‌اش معروف است و هم دشت لاله‌های واژگونش در بهار. اما خوبی این منطقه این است که در هر فصلی قشنگی‌های خودش را دارد.
شهرستان کوهرنگ یکی از شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری است. مرکزیت این شهرستان شهر چلگرد در ۸۵ کیلومتری شهرکرد واقع شده‌است، که بزرگترین جامعه ایلی کشور یعنی ایل هفت لنگ بختیاری را در خود جای داده‌است. طبیعت بکر و دست نخورده منطقه به همراه جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر سالیانه گردشگران بسیاری را از سراسر کشور و حتی دنیا به سوی این شهرستان هدایت می‌کنند. به‌طوری‌که در هر فصل جذابیت و گردشگر خاص خود را دارد. مثلاً در فصل بهار علاقه مندان به طبیعت از دشت لاله‌های واژگون ،  دیدن می کنند، فصل تابستان علاقه مندان به داروهای گیاهی، سیاحت و اسکی تابستانه در قلل مرتفع و پوشیده از برف زردکوه بختیاری، به تفریح و گشت و گذار می پردازند.، فصل پاییز علاقه مندان به کوچ و شیوه زیست‌بوم عشایر بختیاری می توانند از دیدن مناظر بکر لذت ببرند، در فصل زمستان هم  دیدن مناظر و  اسکی در قلل پوشیده از برف برای علاقمندان فرح بحش است. 

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید.

برای اطلاع از تورهای شاد و مفرح به طبیعت استان چهارمحال و بختیاری، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

https://www.instagram.com/raftingia/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی