استان چهارمحال و بختیاری

آشنایی با استان چهارمحال و بختیاری

استان چهارمحال و بختیاری

آشنایی با استان چهارمحال و بختیاری

آشنایی با استان چهارمحال و بختیاری، شهرستان ها و جاذبه های گردشگری و مناطق زیبای دیدنی این استان

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

روستای سر آقا سید

از شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ به سمت غرب که حرکت می کنی تابلویی نظرت را جلب  می کند که راهنمای حرکت به سوی روستای سرآقاسید می باشد. بعد از حرکت به سمت این جاده و عبور از روستای شیخ علیخان و آبشار زیبا و سحرانگیزش با جاده آسفالت خداحافظی می کنی و قدم در جاده ای خاکی و پیچ در پیچ می گذاری. جاده باریک است و ناهموار. ولی اصلا احساس خستگی نمی کنی چرا که شوق دیدن روستایی شگفت انگیز با فرهنگی بکر و اصیل را در سر می پرورانی.

اگر نیمه اول سال باشد تماشای محیط طبیعی و رویائی اطراف و سیاه چادرهای عشایری واقعا تو را به وجد می آورد. مردان و زنانی که زندگی را زیستن می آموزند و پسران و دخترانی که شادی خود را با کوه و دشت تقسیم کرده اند. در طول راه از غار یخی چما که در دامن کوه عسل کشان آرمیده و اسکی در آن در تمام فصول امکان پذیر است نیز می گذری. از جاده به پایین که می نگری آبراهه های زلال را در دره ها مشاهده می کنی که آرام آرام راه می پیمایند تا بالاخره در جایی آرام گیرند. 

ادامه مطلب در مورد روستای بکر و زیبای سر آقا سید، را اینجا بخوانید.

در صفحه اینستاگرام ما از تورهای شاد وجذاب به طبیعت استان چهارمحال و بختیاری مطلع شوید.

https://www.instagram.com/raftingia/

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی